Thursday, March 24, 2022

Min favoritt farge

 Jeg hadde litt garn i min favoritt farge, olivengrønn, 

som bare måtte strikkes 

Garnet er fra Pickles og heter 'Big Fuzz' 
                                                        'Silkebrokade', men det er olivengrønn                                                     

Jeg hadde ikke mye garn, så jeg måtte strikke min
egen variant av 'Chunky Dahlia'

Det er en grei måte å ha kontrollen når man strikker
ovenfra og ned, særlig når garn mengden er begrenset

Derfor ble det min egen variasjon av denne,
uten hals

Genseren ble helt grei den, strikket for salg,
kanskje noen vil ha denne på tur i vårsola?

Vi har hatt mange fine dager her hos oss!

Snart helg!
Happy Knitting! 


 

2 comments:

Barwitzki said...

Koselig genser du har strikket.
Mange hilser på deg fra Viola

Bundingen said...

Det ble en lekker genser, og så liker jeg så godt det fine landskapsbildet!

Riktig god helg fra Ingunn