Wednesday, October 3, 2018

Silkesjal med perler

Den uka da det ble skikkelig høst her hjemme, dro jeg en tur til syden...

Jeg var akkurat ferdig med et større strikke prosjekt,
og hadde ikke startet noe nytt.

Frem fra glemselen blant garn fant jeg en hespel 
med 'Silk Jewel - beaded Mulberry silk' sammen med 
mønster på et sjal. Innkjøpt på quiltefestivalen
i Houston for mange år siden.


Akkurat passe prosjekt til en lat uke på stranden og ved bassenget! 

Nydelig silkegarn med små perler som ser ut som vanndråper..





Bilen ble fylt opp med 'pumpkins' idag.
Endelig en dag uten regn! 

10 comments:

Aud said...

Så lekkert det blir!
Det garnet ser deilig ut :-)

Lilla dør said...

Knallfint sjal :)!

Bundingen said...

For et nydelig sjal! Godt dette prosjektet kom frem fra glemselen. Her har det ikke blitt noen sydenferie i høst, så når jeg ser bildene dine blir jeg nesten misunnelig.
Snø i går, og sol og vind i dag her. Oktober fornekter seg ikke.

God onsdagskveld fra Ingunn

Ingeborg Kringeland Hald said...

Det så jo deilig ut, og litt varmere enn her. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg i Haugesund

Bodil said...

For eit lekkert sjal, og så fin tur du har hatt :)

Wenche D said...

Det såg deilig ut med strandliv i september, og sjalstrikk er perfekt! Nydelig sjal!

Birthe Marie said...

Så lekkert sjal du er i gang med! Det høres deilig ut med sydentur og litt varme nå som høsten er her, og dette var jo et perfekt håndarbeid å ha med på turen. :-)

Barwitzki said...

Fin tur du hadde... deilig med sol og blå sjøen :-))
Nydelig sjal og herlig garn... perfekt mønsteret... dette blir veldig fint.
Takk for bilder. Hilsen til deg. Viola

Fra det lille røde huset.. said...

Nydelig garn!
Ja gamle strikkeprosjekter finnes nok rundt om, både her og der.. hihi
Men godt vi finner dem igjen!
Deilig med en sydentur nå, - noe sier meg at dette er Kroatia...?
Jeg har seks nattevakter igjen, så drar jeg sørover også.
Skal bli deilig. Må ta en tur før vinteren setter inn der nede,
for å pakke inn utemøbler og ordne opp litt. Om det ikke snør så mye, så er det regn og ruskevær på NordKypros også, - særlig i Jan/Febr.
Tusen takk for kommentaren hos meg!

Høstklem Inger G.

Berit said...

Det så aldeles nydelig ut, både garn og late dager :)