Friday, December 13, 2013

BARNAS ULL I BRUK

Tenkte jeg skulle vise hvilke ullklær som blir brukt av ungene i huset,
i kottet på gangen står denne kurven full…

jeg er glad for at striper er populært hos ungene også,
Kauni ull og striper, veldig gøy å strikke med,
hm, tror jeg har nevnt det mange ganger før…

de tre  kjole/tunika'ene til prinsessa blir flittig brukt..

de to matchende vestene er greie å bruke i barnehagen
over en polo eller lang t-shirt

flere vester, jeg har nok litt dilla på vester, det er en på pinnene mine 
nå også...

Her var det to som var glemt på bunnen av kurven,
må nok tas i bruk før de blir for små…

Jeg elsker disse arangenserne,  de har ikke jeg strikket, men vi er så heldige
å ha en 'tante' som strikker også….  
Jeg behøver vel ikke å si at prinsen nekter å være modell her….

Her i Marius genserne, de ligger i barnehagen og blir brukt under
utedressene

Her i koftene jeg strikket, heldigvis strikket jeg dem store,
de skal nok bli brukt framover!

GRATULERE TIL VÅRE SKJØNNE SMÅ, 
5 ÅR IMORGEN! 

HA EN RIKTG GOD HELG ALLE DERE SOM TITTER 
INNOM BLOGGEN MIN!







17 comments:

gyldenkron said...

Så mye fint ungene dine har i ull. Ull er gull. Vår prins på 8 er så varm av seg, at her blir ull sjelden brukt av han. Eldste er veldig glad i mariusgenseren sin, og jeg elsker alt i ull, så ull er i bruk her også

Berit said...

Her var det mye fint, så flink du har vært. Herlige modeller også,GRATULERER med 5 år i morgen :)

Arielle said...

Så mye fint du har strikket til barna dine.
Kjempe herlig å de de bruker det du har strikket.
Og gratulere med 5 åringer.

malla-b said...

Så mykje fint du har strikka.Kjekt med ull når det er kaldt! ha ei fin helg og lykke til med 5åringane!

Anne said...

Her var det masse fint! Likte spesielt godt vestene, og arangenserne var nydelige!
Kjekt når barna liker og bruker det en strikker.

Gratulerer med bursdag og kos deg i helga!

Hannesol said...

Så mye fint du har strikket til barna dine. Koftene var flotte! Ha en fin dag imorgen og gratulerer med dagen til barna! :)

Flowermouse Design ❀ Lone said...

Så mye flott - og det er mye jobb med barnestrikk!!!! Så heldige barn!!!! Og du er så flink!!!

BrittB said...

Flotte strikkaklær til ungene, gratulerer med bursdager i morgen! :-)

Gamlestogo said...

Hei!
Her var det mye fint strikketøy!!

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!!
Koften jeg har på bildet har jeg arvet fra min gamle bestemor, jeg er ikke helt sikker på hva den heter, men jeg synes selv den kan minne litt om en Setesdalskofte.
Ha en fin førjuls helg!

Ingrid :-)

siddisisalou said...

Her er det ingen som kommer til å fryse, det er helt sikkert.
Flotte strikkegensere til noen herlige modeller !

Guro said...

Så fine strikkaklær! Skjønne unger også:-)

Husmorspira said...

Oi, så mye flott og godt og varmt!
Moro at det er mye i bruk, det du har brukt tid på :)

Hanne said...

Oi - så mange lekre og praktiske ullplagg! Og med sånne knallsøte unger inni :-)
Pludrehanneklem

Ellen Kristin said...

Så mye fine og gode klær :) heldige barn!

to vrange said...

Så mange deilige ullplagg, heldige femåringer! :)

Strikkehulen said...

Så mange fine strikkeplagg de har :)

torirot said...

Så fine tvillinger i ull, da! (Jeg har også desember-tvillinger, men de er blitt 17 år nå...)