Thursday, February 14, 2013

Valentine's Day med ny lue

Et lite prosjekt ferdig strikket, fort gjort på et par kvelder,

ny lue til prinsessen, strikket i herlig, myk,
100% baby lama fra Mirasol

Passer helt perfekt til vinterdressen.
Mønsteret er fra Marte Helgetun's bok,

La du forresten merke til den søte, lille 'charmen' på lua,
en søt detalj jeg plukket med meg på min vei....

En liten tur på butikken rundt hjørnet,
og vips, en haug ullgarn kom med meg hjem!

HÅPER DU HAR HATT EN FIN DAG !


3 comments:

Flowermouse Design ❀ Lone said...

Nydelig lue!! Og ja, veldig fint med den lille charmen på. Håper du har hatt en fin valentines day!!!

Torill said...

Kjempe skjønn lue :))

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

Så fin lue og en deilig farge. Likte den pynten med handmade. Jakter på slike, jeg:)

Ønsker deg en fortsatt fin søndag.

Klemmer fra Hjørdis