Thursday, July 4, 2019

Tilbake med nok en Retro genser

Endelig litt tid til bloggen og denne gang er det enda 
en retro genser fra Wiola som er ferdig strikket.

Vel, jeg har ikke strikket hele selv.. jeg var så heldig at en venn hadde startet på denne, hun fant ut at den ikke ville passe og kom med en ferdig strikket bol og et erme og spurte om jeg ville strikke den ferdig til prinsessa mi...

Da var det bare å finne fram restekorga og strikke den ferdig.

Retrogenser mønster fra Wiola må være det jeg har strikket flest modeller i.
Dette er min andre genser, jeg har strikket 3 jakker og en kjole i samme mønster,
veldig gøy mønster.

Denne kan hun vokse i, garnet er Smart og str. er S

Ha en fin torsdag, her venter vi på sommeren!

9 comments:

Flowermouse Design ❀ Lone said...

Så herlig å få en nesten strikket genser. Veldig fin og kledelig. Flott bakgrunn på bildene. Herlig at du har et favorittmønster å komme tilbake til😍

Marit said...

Så fin genser i retro design!

Barwitzki said...

Nydelige bilder, vakker jente og flott genser. Retro forblir og holder seg oppdatert ... og
vi gleder oss ... så fint :-)) vi kan ha det vi alltid ønsket å ha på seg ... :-))
Deilig at du kunne strikke klar.
Interessant vanninstallasjon du viser på bildet. Håper du få fint været, vi har hatt 38 grader siste helg, men nå kommer 20 grader og solen skinner ofte. Vi har hatt Festival har i byen, kanskje jeg skriver i blogg. Den var så fint med lange kjolen og vakker lue :-))
Ha riktig fin helg. Hilsen sender Viola

Aud said...

Deilig å få en ferdig strikke bol!
Fin genser :-)

Birthe Marie said...

Veldig fin retro genser! ...og jammen trengs det varme klær her selv om vi er i juli. God sommer! :-)

Heidi-Kristin said...

Flott genser!

Bodil said...

Så fin retrogensar på fin jente :)

Angela said...

Absolutely lovely sweater! Interesting water "thing." !

AnnetteK said...

Flott genser.