Wednesday, August 21, 2019

Resteversjonen av 'Sett i Dalen'


Jeg hadde veldig lyst til å strikke den populære 'Sett i dalen'
Dette er enda et flott mønster fra Kristin Wiola Ødegård. Mønsteret finner du i boka 
'Wiolakofter'.

Som vanlig må jeg bruke hva jeg har i huset av garn, for når det skal strikkes her så 
må det skje med en gang....

Denne gang ble det 'mini alpakka' + noe annet garn i mønsteret, ikke helt 
vellykket, men greit nok...

Strikket inn en ekstra mønsterbord øverst på ermet for å få brukt opp mitt gule garn....
Det beste av alt, den passer meg perfekt! 

Det har ikke blitt strikket så mye som jeg ville i sommer, dessverre.....

Elsker denne busken i hagen min, den er på det flotteste nå!

Tusen takk for at du stakk innom bloggen min!
Happy Knitting! 

5 comments:

Aud said...

Så fin den ble :-)
Alltid spennende å strikke med den en har av garn i huset :-)

Flowermouse Design ❀ Lone said...

Så lurt å bruke det du har. Ble kjempefin. God bedring med armen😍

Barwitzki said...

Super har du strikket genseren. Jeg liker mønsteret.
God bedring med armen din.
Kos deg... med sensommer... blomster så fint i hagen.
Vi har deilig været og jeg ta turer i naturen... strikkepinner ligger i stua.
Hilsener til deg.
Viola

Bodil said...

Det var ein fin retroinspirert gensar. Og så kjekt å ha garn tilgjengelg. Så trasig med armen din då. Riktig god bedring :)

Wenche D said...

Nydelig genser, det kan bli mye fint med restegarn.
Busken din blomstra så flott, har du navnet på den? Kunne tenkt meg noe som blomstrer sent på sommeren.