Saturday, February 2, 2019

FEBRUAR med Andrea genser


Nettopp ferdig med Andrea genseren! 

Gratis mønster som du finner her

Jeg har strikket min i Drops 'Air' fra Garnstudio,
ellers så har jeg fulgt mønsteret for str. M.
Den ble kanskje litt stor, men helt ok, enkel & grei 
å strikke.

Merket med 'Handmade'

Herlig, mykt garn som er godt å strikke med.

Veldig fornøyd med fargene også, jeg trenger vel 
ikke å si at det var garn fra mitt garnlager.....

Happy Knitting! 
Herlig lørdag ettermiddag med nybakte 
kanelboller! 

6 comments:

Aud said...

Veldig flott fargesammensetning!
Gøy å strikke :-)

Barwitzki said...

Nam, nam, kanelboller ser ut sååå veldig god :-))) Nydelig ettermiddag :-))
Super genser du har strikket, vakkert mønsteret. Takk for LINK.
God kveld og veldig god søndag. Hilsen fra Viola

Bundingen said...

Deilig genser i nydelige farger! Jeg har ikke strikka i dette garnet, men nå fikk jeg lyst. Men har visst noe garn som må brukes først....
Kanelboller er god kaffe-mat. God lukt i huset av gjærbakst.

Klem fra Ingunn

HageSus i Turids hage said...

Nydelige farger i genseren din.
Kjempefin ble den!
Hilsen fra Turid

Bodil said...

Det ser ut som ein kjempegod kosegensar i fine fargar :) Og kanelbollar,mmm det er godt :)

Angela said...

Another beautiful sweater!! The choice of colors are lovely!