Sunday, December 23, 2018

LILLE Julaften

Nissene har inntatt stua...

På kjøkken henger alle de små julestrømper, 
6 stk. De er sydd av en venninne i 
Houston. Mønsteret finner du her

Disse små votter er bare 10 cm, fine 
til pynt.

I vinduet står snømannen jeg laget for noen år siden.

Treet er pyntet, det blir tidligere og tidligere
for hvert år synes jeg.

Lampen på kjøkken har fått røde sløyfer,
og hanen på skapet har nisselua på.

Smånissene mine har vært på tur og 
matet sultne ender.

God Jul og takk for følget! 

8 comments:

Angela said...

You got the decorations out and it looks festive! Wishing you a Merry Christmas and a great New Year!

Barwitzki said...

Takk for herlige bilder. Nydelig pyntet i hjemme ditt. Jeg elsker jul :-)))
Vi har pyntet juletre i dag, så er tradisjon her... men hele huset er pynt til første advent
og uten i hagen ha lys juletre hele gate :-)
Jeg ønsker deg og familie din en fantastisk jul. Takk for 2018. Gleder meg å se fortsatt.
Klem fra Viola

Aud said...

Flotte nisser!
God jul :-)

Bodil said...

Så fin julepynt. God jul :)

Oddbjørg said...

Koselig julehus! Ønsker deg og dine ei riktig god jul!

Bundingen said...

Så fint du har pynta!Fortsatt god romjul til deg og dine!

Klem

Birthe Marie said...

Så fint du har pyntet, og så koselig julepynt du har! Ønsker deg en fortsatt god jul :-)

Elisabeth said...

Godt nytt strikkeår!