Monday, June 27, 2016

PÅ SYROMMET - det regner...

Det har vært mye dårlig vær og jeg har fått tilbrakt en del tid på syrommet...

4 kattequilt har det blitt, 3 på bestilling og 1 til min Epla butikk....

Kjekke å sy, kanskje noe for deg?

En enkel quilt, flere fargerike 'Charm packs' fra Moda,

det enkle er som kjent ganske bra, denne skal quiltes når vi er tilbake
fra ferien

Mitt sommerstrikk er lagt til side, jeg har 
akkurat satt ermene på pinnen og da er det 
en del mønster, ikke noe for flyturen..

et enkelt strikk er på pinnene, kofte til prinsessa, hun trenger ikke noen nå, 
men denne strikkes i størrelse 10 år...

Imorgen blir det 'Good morning, America!' 

Ha en kjempeflott sommerferie ! 

9 comments:

Barwitzki said...

God ferie - god tur -
Fantastiske teppe har du sydd. Deilig jakken du strikker, hvit med svart mønster, veldig hyggelig mønsteret... jeg liker. Gleder meg å se. Kan jeg kjøpe mønsteret... også?
Kos deg. Masse glede med dine. Klem

Flowermouse Design ❀ Lone said...

Riktig god ferie - nyt det!! Så flotte quilter du har sydd - så gøy å se at du er så flink til så mye!!! God sommer!!!

Aud said...

Så mye fint du lager :-)

Birthe Marie said...

Kattequiltene var herlige. Flotte quiltene med charmspakkene også. Ja, det enkle er bra. Jeg liker veldig godt quilter med bare kvadrater.God ferie, og kos deg i Amerika! :-)

Min pensjonisttilværelse said...

Så mye flott håndarbeid. ha en fin ferie

Made by KKann said...

Wow - kjempe fine katte-lappe-tepper.
God sommer og ferie.

Wenche D said...

Flotte Quiltetepper du lager, skulle ønske eg var bedre venn med symaskinen!
Ha ein rektig god ferie!

Chain of Yarn said...

Wauw, sikke nogle flotte tæpper. Hav en rigtig god ferie over there.

Eli Kristin Magnussen said...

Nydelig syarbeid.. Må være kjekt å beherske det maskineriet der :) Nydelig teppe.. Og genser på gang. Og kofte.. :))

Nyt ferien i USA. Har vært mye på farten og så i jobb. Skal bli garnfarging med Kool-Aid'n om litt. Det gledes (fortsatt) til å teste det ut, hihi!

Kos dere maks - sikkert mye mer solrikt og varmt enn det gråe og våte vestlandsværet vi har her.