Tuesday, August 23, 2016

KNITTING ACROSS AMERICA!

Nå er det jammen lenge siden min siste blogging!

Jeg har hatt ferie, og det har blitt strikket over hele USA!

I New York ble det tid til et besøk hos 'Purl Soho'

og litt garn ble handlet inn!

En flott kjøretur fra New York 

til Boston! 

Videre med fly til San Francisco, mye tid til strikking på fly! 

Her gikk jeg tom for garn til medbrakte prosjekt,
da var det bra at jeg hadde handlet hos Purl Soho!

De fleste leiebilene har hendig hylle til strikketøy,

men ikke alle! :-)

Flott kjøretur, anbefales! Det var mange år siden sist!

Videre til ranch i Texas,

gøy for ungene!

Skal det være et besøk hos den omreisende frisør?

Takk for at du stakk innom, jeg kommer snart
tilbake med mitt 'bilstrikk'! 

13 comments:

mimouna said...

Så gøy å strikke seg gjennom et helt kontinent! Bra du fikk bunkret opp litt ekstra da, å gå tom for garn på tur er krise. :)

Da er vi klare for en fin strikehøst også!

Unknown said...

Det var litt av ein ferie da. Dere liker å reise skjønner eg. Og i USA er det nok ikkje noe problem å strikke i bilen. Er ikkje akkurat vestalndsveier liksom.

Barwitzki said...

Så deilig tur ... gleder meg å se ... takk for herlige bilder.
Ha fortsatt god sensommer. Hilsen fra Viola

Made by KKann said...

Ååhh - det ble så travelt for meg sist vi sveipet innom New York - så jeg fikk ikke vært innom Purl Soho - kanskje neste gang. Og Boston - haha - der var vi i 2 timer - rekker ikke akkurat å se så mye av Boston da - oh well - been there!!
Flott reise dere har vært på.

Min pensjonisttilværelse said...

Takk for at jeg fikk være med i bilder og ord på ferien din. Ser at du ha vært flittig med strikking, så flink. Ha fortsatt en fin dag

Lisbeths Verden said...

Ser ut som en innholdsrik ferie, her har den tilbrakt hjemme i plaskregn i Bergen !
Ha en fin uke, klem fra Beth

Bodil said...

Så fin tur de har hatt, og så spennande strikk du held på med :) Ha ein fin dag.

Hanne said...

Har så lyst på en tur til USA, men med tre unger tror jeg at jeg venter til de blir litt større :-) Kjekt å se hvor du har vert og hva du har strikket på veien.
Ønsker deg en fortsatt fin uke.

Aud said...

Ser ut som en flott tur:-)
Gøy å ha med strikketøy!

Bundingen said...

Viktig å sikre seg slik at en har nok garn på ferie! Jeg skal til Hellas i september og har begynt å planlegge hvilke prosjekter jeg skal kjøpe garn til.
Det kan gjerne ta litt tid, men må ikke være for innvikla. Nei, sommeren er ikke den store blogge-tida, men tipper vi tar oss opp når høsten kommer for alvor.

Her har vi hatt en fin sommerdag med over 20 grader, men så kom regnet nå i ettermiddag.


God torsdagskveld fra Ingunn

Berit said...

Så herlig ferie dere har hatt, mye å oppleve der borte.
Jeg strikket meg fra New york og til Boston i mai :)
Gleder meg til å se det fine du strikker i en så herlig gulfarge!

Strikkeheksen said...

Der er så mange skønne steder i USA og det er da fint at kunne sige, at du har strikket dig tværs igennem ;-) At løbe tør for garn - UHA - sørme godt, du fik besøgt Purl Soho :-) Spændende hvad du fik strikket :-)

AnnetteK said...

Hørtes ut som en flott ferie!