Monday, January 11, 2010

DUBAI


After nearly 15 hours non stop flight, we landed in Dubai. With 10 hours time difference we are all jetlagged.
This is the view from our hotel room, Burj Al Arab on the left and Jumeirah Beach hotel on the right. Last time here we visited Burj Al Arab, it is amazing.

Dubai has everything, from skiing to desert safari. Ths shopping malls are endless, but compare with Houston it is more expensive. Here from our desert safari..







today we are going to visit the worlds tallest building..
This was just a quick update on a borrowed computer

8 comments:

Åse A. said...

Heldige dere!! Skulle gjerne ha byttet ut litt av den flotte vinteren vi har her, med en tur til Dubai :-) Kos dere, og mail meg når du er tilbake i Tx!

Anne-Grethe said...

Dette ser herlig ut! Kos dere videre.

Linda said...

Hei!Åååå.så spennende og vakert i Ørkenen.Spenstig arkitektur,kos dere masse.Klem :))

Birgitte said...

Dubai ser herlig ut :-) Men ble nysgjerrig på deg med lik vogn som meg der borte i Texas. Kan tenke meg den vekker folks interesse ja. Leste det i et av dine tidligere innlegg. Jeg har også vært mye i Houston, foreldrene mine bodde der fra 2000-2006. De bodde i et område som heter Katy. Har dere vært der borte lenge?
Jeg savner USA, likte meg kjempegodt der :-)
Kjempeflott blogg du har!!

Anonymous said...

Hei.Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min.Koselig det.Kjempe fin blogg du har.Mye fint å se.Kommer tilbake å tar en titt hvis det er greit.Nydelig tvillinger du har.Riktig go gutt og go jente.Nydelig.Var i USA i fjor og besøkte min datter og hennes vertsfammilie.Hun var utvekslingsstudent der da.Gordele i Georgia.Vi var i Florida første uka vi var der.Opplevelse for livet.Hun går nå tredje året media nå i Kristiansund.Ønsker deg en riktig fin Onsdag.Bodil...Har litt problemer med rettskrivning men gjør mitt beste...

Torilpia said...

Hei!

Så koselig at du stakk innom bloggen min og kommenterte innlegget mitt :o)

Er usikker på om jeg har vært her inne før eller ikke - så jeg må ta en liten runde :o)

Tenk Dubai da .. må ha vært litt av en opplevelse.

Ha ei super helg!

Torilpia

Anonymous said...

Nice blog! Happy 2010!
I love the photos, too.

Wren
http://z10.invisionfree.com/Journey_Back_in_Time

Anonymous said...

Dubai ja... litt av en kontrast til den hvite kalde norden hehe
Nusselig kamel :D