Sunday, January 31, 2010

A COLD WEEK END

This week end has been cold and grey, a good stay at home week end. 
I fixed the bag, as a few readers guessed, it was the handles that was sewn on wrong.
Now I think it looks great, you can see more pictures in my little shop

A new bag is started, this time one for myself. It was very difficult to choose fabrics. I decided on these Japanese fabrics that I bought back home in December.
More letters are made, now also in white, but that is hard to tell from this picture. Nice ribbons for a babygift, more in my store
In the mail this week, I got these catalogs from "Sandnes Garn". The ones for children has a lot of pretty things, specially for little girls.
But on my needles I have the worst, booring project ever, the long socks, I just have to continue them.... let's see if I can go another week without starting a new project..
Have a creative week and stay warm!

15 comments:

karen @ badlandsquilts said...

It was interesting to read your blog... I lived in the Woodlands for 7 years (now in MN) and my ancestors are from Norway (and of course I quilt)... love your knitting, that gray is so pretty.

Linda said...

Hei!så mye flott du syr og strikker.Flotte bokstaver også.
fine bilder fra turen dere hadde til Dubai.
Her er det masse snø og minus 18
på Kjevik.
Ha en fin kreativ uke du også!
Hilsen fra Linda :))

Blomstermamma said...

Ser ut som om du har fått gjort litt i helgen da. Så mye lekkert du syr og strikker. Lykke til med langsokkestrikkingen, det er nok helt klart verdt det når du kommer i mål, selv om det er kjedelig underveis.

Nina said...

flotte strømper! Veska ble MYE finere nå:-)

gyldenkron said...

Masse fint her hos deg. Og langstrikkesokker går overraskende fort, når man først kommer inn i mønsteret

Torilpia said...

Håper du får ferdig de strømpene - er altfor flink til å legge uferdige ting til side og begynne med noe annet jeg også .. :o)

Håper du får ei flott ny uke og en super februar!

Klem!

Anonymous said...

Hei.Kjempe fin veske.Nydelige farger.Du er kjempe flink.Ha en riktig fin Tirsdag.Bodil..

Åse A. said...

Flott veske! Gleder meg til å se den ferdige vesken som du lager til deg selv - selvfølgelig etter at du har strikket ferdig sokkene ;-)

Nina said...

Så flott blogg du har. utrolig mye fint du lager, og så utrolig søte småtroll som dukker opp til stadighet :-))

Her har endelig minusgradene sluppet litt taket, så vi kan bevege oss utendørs uten 5 lag med klær.

Ønsker deg og dine en strålende helg

Synnøve said...

Hei
Så morro at du fant bloggen min.
Så flink du er til og strikke.
Heldig dere er som har vært til Dubai. Det drømmer jeg om at jeg kan ta med barn og mann dit en gang på ferie.

her snør det i dag.
Ha ei fin helg

Marita said...

Japanstoffer er godt valg til veske, synes jeg også. Hvilket minner meg om et syprosjekt som ligger på vent: veske.
Sokker er egentlig moro å strikke, bare ikke skaftet er så langt. De du holder på med hadde jeg aldri oooooorket å strikke.

wishes, true and kind said...

Well, you're certainly getting a lot accomplished. Cold weather is great for sewing/stitching/crafting!

Ruth Bernssen Bø said...

Takk for kommentar i min blogg.
Så mykje fint du lagar.
God helg.

Lonemor said...

Hei! Så mye fint du lager! Flott blogg som er moro å lese!
Jeg har gitt en Award til deg. Se i bloggen min, så får du den :)

KariL said...

Takk for hyggelig komentar på bloggen min. Nå har jeg hatt meg en rundtur i den fine og interesante bloggen din. Så mye fint og lekkert du syr og strikker. Vesken ble riktig fin. Sokkene blir nok riktig fine, og så varm og gode de må bli. Ønsker deg en riktig god uke.