Wednesday, June 22, 2022

STRIPER i SOMMER

  • Denne sommeren går det i striper, enkelt og greit.
  • Denne ble strikket for salg og ligger å venter
  • på en ny eier.

  • Den er nummer 2 i rekken av raglan stripe 
  • gensere. Strikket ovenfra og ned.

  • Strikket i herlig, myk, 'Børstet Alpakka'
  • fra Sandnes garn
  •  
    Den første ble perfekt til datteren.

  • Her har jeg brukt ulike garnsorter, 'Pus',
  • 'Kos' og 'Olava'

  • Passet perfekt!
                                                                     

Min skjønne niese var innom med blomster til tanten idag! 


Takk for at du stakk innom

bloggen min!

Happy Knitting! 

                                                                         

2 comments:

Barwitzki said...

Vakre farger og kanten av grønt er vakkert.
Den strikkede i retrostil fra før er også fin... takk for flotte bilder med datteren din.
Rosene er en drøm... rosetid :-)) hagen min er full :-))) Jeg elsker.
Ha en deilig midtsommerhelg. Hilsen fra Viola

Bundingen said...

Dette innlegget har jeg gått glipp av. Striper blir aldri feil, og genserne ser så behagelige ut! Tenker de har blitt flittig brukt i sommer. Fin mulighet til å bruke restegarn også, og jeg vil tro at her er det bare fantasien som setter grenser for resultatet.

Klem Ingunn