Wednesday, January 5, 2022

NYTT ÅR, NY KOFTE


Godt å bli ferdig med denne, her var det mye jobb

For første gang skulle jeg delta i et mysterie strikk
dvs. man får kun oppgitt hvor mye garn man 
behøver og vet ikke hvordan det ferdige plagget vil
bli...

Jeg begynte veldig bra, men så ble jeg distrahert,
hadde for mye å gjøre, og falt helt av lasset...

Jeg jobber nok ikke så bra under stress, var ikke 
kommet halvveis før dem fleste andre var ferdige....

Så jeg valgte en litt annen vri på denne,
og kaller den 'fritt etter Agnes', dette er 
igjen et design fra Wiola

Om man følger designeren sine forslag 
til farger så vil den bli roligere i farger enn
min. Jeg valgte et fargerikt bånd på 
baksiden

Slik ble den da, ferdig, puh! Håper noen vil få
glede av den! 

God Nyttår!
                                            Happy Knitting! 

4 comments:

Bundingen said...

Jeg synes kofta di er aldeles nydelig! Denne må du beholde selv. Herlige farger og fint mønster! Jeg tror heller ikke jeg hadde egna meg for mysterie-strikk, men jeg kunne nok strikka denne i fred og ro.

Godt nytt strikke-år fra Ingunn

Fra det lille røde huset.. said...

Så artige farger!
Jeg syns den ble kjempefin, - og så det med mysterie-strikk, har jeg aldri hørt om.....
Ikke sikkert jeg hadde greid å fått til det jeg...

Ønsker deg en fin fortsettelse på Januarmåneden!
Inger G.

Barwitzki said...

Foreløpig har jeg kun vært med på Mystie Knitting med votter, mine vakreste er "Den hjemmelige hagen" fra Tori Seierstad. Superfin mønsteret.
Kofte din er superfin også. Jeg liker fargene og det fantastiske raglanmønsteret. Så vakker.
For det nye året alle gode ønsker til deg og dine.
Hilsene fra Viola

Flowermouse Design ❀ Lone said...

Godt nyttår❣️ Så utrolig nydelig kofte - delikate farger. Mysteriestrikk er gøy - og så skal det jo ikke være stress heller. Bra du gjorde det på din måte😍