Thursday, October 15, 2020

Vinter tilbehør

Vi har noen flotte høstdager i 
Stavanger

Men, det er også tid for luer

Og luene som er populære i år er fra 
PetiteKnit.
Jeg har strikket dem i dobbel 'Sunday'
et garn fra Sandnes garn.

Tid for skjerf også..

Jeg har hatt lyst til å strikke skjerfet 
'Stripa' siden jeg så det i en blogg for en tid siden

Da jeg fant boka på biblioteket ble det strikket
et prøve skjerf i noe mohair garn jeg 
hadde liggende.
Gøy å strikke, det blir nok flere av disse! 


Snart helg igjen,
Happy Knitting! 

3 comments:

Flowermouse Design ❀ Lone said...

Vakker høst hos deg. Herlige luer. Ikke lenge før det er skikkelig luevær. Har også stripa på lista. Ditt ser veldig fint ut. Ønsker deg gode høstdager🍁😍🍂

Bodil said...

Fine plagg som blir gode å ha framover :)

Bundingen said...

Dette er luer som mange liker vil jeg tro. Kan gjerne ha flere i ulike farger av disse. Jeg er nok av de få som ikke har strikka Stripa, men skjerfet ditt er fint! Lue på pinnene her også i tillegg til en vest.

Fortsatt fin høst fra Ingunn!