Thursday, September 6, 2018

Det ble en lang pause....

Etter en laaang bloggepause håper jeg å komme tilbake.


Jeg klarte å rote til alle bildene på Mac'en, alle bilder fra år tilbake lå hulter til bulter.

Nå håper jeg at jeg har funnet ut av det, men, det er ennå ikke tilbake til slik jeg hadde 
det med bilder fint sortert i album...
















God råd mottas gjerne om der er noen der ute som er flink med bilder på Mac...


Bildene over er litt fra hagen i sommer...  roser er gøy, og for første gang har jeg fått til erteblomster. Synd det var fra en pakke med kun rosa, men søte var de.


En ny Nancy ble strikket ferdig. Til meg selv denne gang, tror dette er min tredje Nancy kofte...








Strikket i 'Mini Alpakka' fra Sandnes garn. Garnet var rester fra både mitt lager og venner sitt restelager..


Den forrige jeg strikket ble for stor og en ble strikket til prinsessa...


Denne ble akkurat passe til meg..


Takk for at du stakk innom bloggen min, nå
er jeg snart tilbake med enda en kofte til meg
selv.... 


8 comments:

Oddbjørg said...

Både kofta og blomstene var kjempefine!

Barwitzki said...

Hei, så fint...herlig å lese igjen her :-) Jeg gleder meg til å høre fra deg.
Deilige roser du viser, praktfulle farger...
jeg har 6 nye i hagen min og jeg liker veldig. Jeg kjøpte roser med en herlig duft :-))
Nydelig kofte du strikket. Kanskje med høsten kommer mer strikketid. Jeg tilbrakte mye tid utenfor sommeren.
Kos deg.
Hilsen fra Viola

Angela said...

Your flowers are lovely! The pink roses are delightful! Gorgeous sweater!

Aud said...

Veldig fin kofte :-)
Har ikke greie på Mac, bruker pc. Bildene lagres jo automatisk på dato, sånn at det går sikkert an å sortere på det, men de kommer ikke i mapper da.....

Birthe Marie said...

Så kjekt at du er tilbake på bloggen din. Nydelige kofter, og så mange vakre blomster. Erteblomster er så nydelig, og så godt som de lukter da! :-)

HageSus i Turids hage said...

Flotte roser du har tatt bilde av. Erteblomstene var jo nydelig selv om alle var rosa.
Fine farger i Nancy kofta di.
veldig morsomt å finne bloggen din. Veldig fin kombinasjon med hage og håndarbeid, det liker jeg.
Mange hilsen fra Turid

Bodil said...

Så vakre roser du har, og så kjekt at du er tilbake :) Nancykofta er ei populær oppskrift, og di blei veldig fin med flotte fargar. God helg.

Mbti Listings said...

Thanks for a great readd