Thursday, February 11, 2016

Kaldere igjen...

Vi får aldri nok votter og jeg måtte prøve ut et mønster fra boka 
'Lek med tradisjoner',  samme bok hvor jeg fant 'retrokjolen'

med utgangspunkt i mønsteret 'retrovotter', strikket
jeg min versjon av stripevotter....

Jentevottene er strikket i en rest 'Blackhill højlandsuld'

og guttevottene med rester av 'Alpakka' og Cascade 220'



Litt broderte blomster og knapper er enkel pynt.....

Her var det is et par dager, litt følelse av vår denne uka, men det blir kaldere igjen....

Ha en herlig torsdag!

15 comments:

Berit said...

Så fine votter i skikkelige gladfarger!
Blomstene og knappene var prikken over ien :)

Livihus said...

Herlige votter i nydelige farger - og med blomster og knapper blir det jo heeelt etter min smak :) Ha en fortsatt fin februardag! Klem fra Levanger

Made by KKann said...

Gøyale votter - i herlige farger.

Barwitzki said...

Nydelige votter begge to... blomster fargerik og fisk blå... jente og gutt :-))
Hilsen til deg. Klem fra Viola

Birthe Marie said...

Så koslige votter! ...Ja, votter til å bli gla av: :-D
Takk for kommentar og tips på bloggen min. Har delt link til de jeg skal reise sammen med, og nå vil vi se på de forskjellige butikkene. Igjen: Tusen takk! :-)

Bundingen said...

Artig med votter i glade farger og med pynt! Lette å finne igjen er de også, for disse skiller seg så absolutt ut fra mengden.
Kaldere her også. Helt greit. Det er jo vinter.

Klem

Aud said...

Kjempefine votter!
Morsomt med en gutte- og en jentevariant :-)

AnnetteK said...

Så flotte votter!
Litt artig å finne innlegg om votter, da jeg la ned de jeg strikker på for å ta en bloggrunde ;)

LivM said...

Flotte votter og kjekke prosjekt for restegarn! En fin helg ønskes deg også!

mimouna said...

Fine votter! Kjekt med både striper og litt ekstra pynt.

God helg til deg og dine!

Ruth Bernssen Bø said...

Fine votter.
Ja her på desse kanter, er det vår i lufta, sjølvom det er meldt litt kaldere.Snøklokkene blomstrer og sola varmer

Unknown said...

Så koselige votter og gode å ha på :)

God helg

Klem fra Monica

BrittB said...

Fine og fargerike votter - og så dekorativt med litt pynt på!
Håper du får en strålende søndag!

Ruths datter said...

Så koselige votter.
Klemz

Eli Kristin Magnussen said...

Supre og fargerike gladvotter. Får aldri nok votter. Luer. Sokker.. :D