Sunday, February 1, 2015

SMÅ BØLGER LUER

Endelig en dag med sol og jeg kan ta med kameraet ut på tur.
Idag er det prinsessen som har tatt i bruk lua 'små bølger',
eller som den heter i denne flotte, svenske bloggen; 'små vågor'

Perfekte prosjekt med restegarn

noen små rester med rosa, blått, turkis og grått.

På toppen har jeg sydd på en liten charms med 
'Håndlaget'

Et lite skjerf til meg selv har det også blitt,

fritt etter påvirkning herfra.
 Igjen et flott restegarn prosjekt, jeg strikket det i et nøste 
med svart 'Kitten mohair' og en rest med blågrått, 'Air'

Skjerfet var også i bruk på turen vår idag!

HA EN FLOTT NY UKE HOS DEG,
VELKOMMEN IGJEN!

26 comments:

Oddbjørg said...

Flotte strikkeplagg!
Ha ei fin uke!

Livihus said...

Flotte luer, og det skjerfet ser bare utrolig behagelig ut!
Jeg koser meg med eget og andres blogginnlegg etter en januar i dvale - det går mot vår :) ha ei fin uke du også!

Aud said...

Det skjerfet ser deilig ut. Må begynne på noen restegarn-prosjekter etter hvert :-)

Marit said...

Da fine de bølgeluene er! Enkelt og vakkert på luene :)

Madam Sand said...

Sikke nogle dejlige små projekter, du har gjort. Dejligt at få brugt nogle rester.

LisaM said...

Så fine bølgeluer! Kjekt å kunne bruke rester noe som blir så fint:) Skjerfet ser deilig ut! Det gjorde det med sol også, her ar det vært snø og vind hele helgen...

Eva said...

Flotte luer og skjerf. Tror jeg tar fram heklekroken og begynner på prosjektet slumreteppe, pausen har vart lenge nok.

Ha en fin uke og måned du også.

Varm hilsen fra nord

Bundingen said...

For noen søte luer! Og smart lite skjerf som kan passe utover våren. Her er det vinter, og om det ikke er mye snø, kan vi gå på ski nedi bygda.

Ønsker deg ei fin uke!

Klem

Eli Kristin Magnussen said...

Flotte plagg det der. Ser ut som om dere har hatt like fint vintervær i dag som vi. Må nytes :)

Bølgeluen har jeg på planen, får se når det blir noe av. Har sortert garn og vet det ligger noe på lur akkurat til denne luevarianten.

Kos deg med lesestoff og god uke og herlige opplevelser i vente ;)

Hannesol said...

Fine luer, og så morsomt med charms'en på toppen.

Made by KKann said...

Flotte luer og herlig skjer / sjal.

Ha en finfin uke.

KlemKKann

Unknown said...

Flotte - og de ser så gode ut :) Veldig fine bilder.
Har begynt på en V genser i halvpatent jeg nå på pinne 6, mindre pinne går bare ikke - det er grensa :)

Ønsker deg en fin ny uke :)

Klemmer Monica

Flowermouse Design ❀ Lone said...

Så flink du er til å skape gull av restegarn. Så fine luer!! Og skjerfet tenker jeg er herlig nå for tiden hvor kulda har lagt seg!!

Anonymous said...

For noen skjønne luer...

Berit said...

Det var fine luer med et herlig mønster og skjerfet så nydelig deilig ut :)

Berit said...
This comment has been removed by the author.
Strikkeheksen said...

Dejligt at få brugt nogle rester - det er super søde huer :-)

Wenche D said...

Veldig fine luer du har strikka, og eit godt skjerf til den kalde vinteren me har nå.
Den rosa genseren i forrige blogg var bare lekker. Ser at jenta er fornøgd :)

Unknown said...

Masse fint tilbehør hos deg idag.
Ha ei flott uke.

Soline said...

Så flotte luer - den lua tror jeg at jeg har lagret en gang til senere bruk!

Ha en fin dag!

Fra det lille røde huset.. said...

Disse luene såg veldig enkle og fine ut, ...spørs om jeg skal prøve å kopiere disse...
Veldig koselig blogg du har, og nå har jeg lagt meg til som følger. Håper det er ok!

Ønsker deg en fin uke videre!

Inger G.

Kirsti said...

Det var fine luer, liker bølgene:)

Timotei said...

Så fine bølgeluer! Må se nærmere på den oppskriften, tror jeg. Takk for at du deler :)

Rigmor said...

Så fin de bølgeluene er :) kjempesøte. Du lager så mye annet fint også, flink du er

angie said...

Wow, hvad en stor mønster !!! de er meget kreativ !!! kærlighed hilsener fra angie fra Tyskland

Eli Kristin Magnussen said...

Denne oppskriften har jeg hatt liggende vel og lenge. Så enkel og fin. Jeg tok pinnene og garnet fatt på ei små vågor sent I går kveld grunnet deg og dette innlegget.

Takk :)