Thursday, February 20, 2014

HER STRIKKER JEG...

Flere bloggere forteller nå om hvor de strikker, og her strikker altså jeg..

Her er min strikkekrok, akkurat nå er det Stella som låner plassen.

om kvelden ser det gjerne slik ut, mange prosjekt utover… ofte med strikkejakken min på, da pleier Stella å ligge oppe på saueskinnet. Ellers så strikker jeg når jeg venter på barn som er på ballett og dans og strikker mye på reiser, både på fly og i Disney noe dere som leser bloggen min har sett.

Tulipaner til meg selv idag på en temmelig grå dag i Stavanger!

Mange har spurt om hva garn jeg brukte på rillegenseren i forrige blogg innlegg,
det glemte jeg visst å fortelle, men det er en tråd 'alpaca silk' og en tråd 'Nepal',
begge fra 'Drops'.  Veldig udrøyt garn, brukte hele 8 nøster med 'Nepal' og 4 nøster
med 'alpaca silk'.

Takk for at du stakk innom!

25 comments:

Eileen said...

Hi, what a lovely blog! Your knit and quilt projects are amazing! Reading todays post I think I need some tulips in my front room. It is grey , windy and rather dull here today!

Sylvia said...

Heisann
Da har jeg også nettopp blogget om strikkekroken min. Og jammen hadde begge to en pus i sofaen da vi tok bilde.
Ser du også har utvidet plass, dvs ved siden av sofaen, der den kurven er.
Ja, får man ikke blomster, må man kjøpe dem selv. Jeg kjøpte TO buketter med tulipaner i helga, siden det var så lenge siden sist. De står ennå.......
Ønsker deg en riktig koselig strikkekveld i kroken din.
Klem fra meg.

Kirsti said...

Så utrolig koselig strikkekrok:)

Unknown said...

Såg koselig ut i strikkekroken din. Greit å ha fleire strikkå ta til etter kva ein ser på tv, humør og ellers lyst. Eg ahr to strikke plasser. eindag plass og ein kveldsplass hehe. Kos deg med strikk overalt du. I morra skal eg ta båt til og fra Bergen. Da blir det strikking begge veier regner med. Ia lle fall ned.

Monstermønster said...

Så kjekt at du ble med! Jeg slenger deg med i lista!

Dollandesign said...

Jag tycker att det ser ut som om det hänger en vacker quilt på väggen bakom soffan!

Dollandesign

elle-melle said...

Å så herlig strikkeplass du har:)
Pus er med ser jeg. Her ligger han ofte ved siden og følger nøye med på tråden som rører på seg mens jeg strikker
Flott quilt også, har du sydd den selv?

Lene said...

Koselig strikkekrok:-) Vi strikkere kan det og kose oss:-)

torirot said...

Koselig! Og den stripejakke ser så fin ut!

elle-melle said...

Takk for hyggelig svar:)
Jeg har også quiltet en del, men nå er det en stund siden. Du så kanskje at det lå et teppe i stolen og et på sovesofaen? Men jeg syr stort sett bare med maskin, har ikke tålmodighet til å gjøre alt med hånd.

Solfrid said...

Koselig strikkekrok du har. Det ser ut som det er en som koser seg der.

TexWisGirl said...

sweet kitty!

thanks for stopping by today. glad my post reminded you of time spent in texas. :)

Anne said...

For en koselig krok du har! Likte så godt mønsteret på sofaen din. Alltid kos med selskap av pus også. Min krøller seg ved beina mine når jeg strikker;)

Ha en fortsatt fin kveld!

BrittB said...

Det ser riktig så trivelig ut i strikkekroken din! Og for en koselig pusekatt - den minner meg veldig om en katt vi hadde for mange år siden..
Flott rille-genser og luer i innlegg under her! :-)
Ha ei fortsatt fin uke!

Made by KKann said...

Herlig strikkekrok!
Herlig katt - som varmer opp plassen din!
Ha en herlig fredag!

KlemKKann

Anonymous said...

Så koselig strikkekrok du har og for en søt pus. :) Kjempefin genser i forrige innlegg og nydelige tulipaner
Ønsker deg en herlig helg.
Klem
Mette.

Hanna said...

så mysigt
Ha en fortsatt fin helg
Hanna

Hildep said...

Takk for hilsen i min blogg.
Og takk for titten i din blogg.
Masse flott du har laga.
Ha en trivelig helg

mimouna said...

Koselig strikkekrok, og fin pusekatt. Kjekt å ha et slikt sted å parkere med garn og pinner.

God søndagskveld!

Eli Kristin Magnussen said...

Hei! Tusen takk for koselige hilsener i bloggen :)

Jeg er innom deg dann og vann, men er ikke så flink til å legge igjen spor. Skal bare :D

Du lager så mye flott, herlighet! Den hjertetunikaen har jeg ønsker om også, har Marius med rundfelling på pinnene og mange planer. Kos med strikk og takk for super inspirasjon :)

Ønsker deg ei flott uke!
Eli Kristin

Snertne sneller og små nøster said...

Så koselig strikkekrok du har :-) Jeg pleier også å strikke overalt ;-) Likte veldig godt jakka di :-))

Ha det godt - klem Siv

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

Det så ut til å være en koselig strikkekrok.
Veldig kjekt med et strikketøy - tas frem over alt. Jeg putler med disse strømpene jeg, vet du:) En jumper blir altfor uoverkommelig for meg. Da tover jeg heller en kjole:) Ehh - litt verre å ta med da.
Ha en fortsatt fin vinterferieuke.
klem fra Hjørdis

Unknown said...

Takk for hyggelig kommentar hos meg.
Så utrolig mye fint du strikker. Flotte ting.
Klem fra Marit

Anonymous said...

Kjempekoselig strikkeplass :-)

Anonymous said...

Hei, for en koselig blogg du har. :D Koste meg veldig med innleggene dine i dag. God påske til deg. Hilsen fjellgeitbundingen.blogg.no