Tuesday, November 6, 2012

QUILTFESTIVAL, HOUSTON 2012

Dette var årets vinner quilt på Houston Quiltfestival, 2012

En nydelig quilt, like flott på baksiden 

Quiltefestivalen på George R. Brown Convention center var også
 dette året fullt opp med quiltere fra hele verden.

Vi har hatt to uker med nydelig vær, blå himmel og sol,
besøkt flere quiltebutikker, men ikke så mange som ifjor,

vært på shopping og truffet venner..

og ikke minst, spist, masse god mat, det blir hjem til 
trening og slanking.... er nok flere kilo tyngre på
hjemreisen..

Årets sko mote....

Her har julepynten vært oppe en stund og vi har sittet ute i 25 graders 
varme og hørt på "let it snow, let it snow".....

Ha en fortsatt fin uke og takk for at du stakk innom!


3 comments:

nina said...

Ser ut som om dokk har hatt det flott! Glede meg te nye sko:-) Flotte quilt så vant:-)

Husfruen said...

Så mange fine bilder, men jeg digger de store gresskarene under her

Torilpia said...

Heisann :o)

Tusen takk for koselig kommentar inne på bloggen min - alltid gøy med nye besøkende :o)

Nå har jeg scrollet meg nedover bloggen din - mye flott og se - som jeg sier støtt og stadig rundt om .. jeg blir så imponert over alt det folk tryller frem .. :o) Skulle ønske jeg hadde litt mer tålmodighet .. bare litt .. :o)

Ser ut som om du har hatt en flott reise og fikk sett og opplevd masse. Det siste bildet minner meg om fjorårets tur til Lanzarote .. saaaavn .. en flott tid å reise på synes jeg.

Ha en fortsatt flott novemberuke og la inspirasjonen og kreativiteten flomme :o)