Saturday, February 18, 2012

Lazy Friday evening

I like Friday evenings, and as you can see here, Stella, our Maine Coon too....

while it seems like everybody else in Stavanger are rushing on to 
get on the road to beat the traffic to get to wherever they are
going  for their winter break

we are enjoying a relaxing evening  with some delicious sushi,
prepared by the sushi chef of the house, mmmmm

I have finished a simple sweater for our little prince

the pattern is free here, I used leftover wool from my 
stash, "Kauni" and "Nøstebarn"

His sister has got a new headband, pattern here,
also knitted in some leftover wool, I think this was used
in a babyjacket...

Have a wonderful, lazy weekend and
 thanks again for stopping by!






22 comments:

Lise said...

Takk for titten. :) Ha ei kreativ helg! :)

Cattinka said...

Stella likes wooly blankets just as much as my tom cat does!
Have a nice weekend
KATRIN W

Meta said...

Nydelig katt.:) Moren min sin er en skikkelig ramp. Noe som ligger til rasen?

Ønsker deg en herlig helg.:)

Klem,Meta

BeBe`s blogg said...

Takk for bursdagshilsen, og fortsatt god helg :)

Husfruen said...

For en herlig katt!!

Olstad said...

Veldig fine strikkeprosjekt du har lagd. Likte den guttegenseren veldig godt, fine farger og fint mønster.

Fin katt også.

Ha en fin fasterlavenssøndag.

Siddis back home said...
This comment has been removed by the author.
Tovepia said...

Takk for hyggelig kommentar;)
Jeg likte det pannebåndet, så takk for tips!
Fredager er de beste i hele uka, men jeg har ferie en uke, så skal nyte dem alle;)
Ha ei fin uke, du også;)

Angelikas quilts and knits said...

tak for hyggelig kommentar på min blog :-) Jeg har været rundt og kigget her. Du laver en masse spændende ting.
mange hilsner
Angelika

hobbyvenn said...

Så herlig katt. Ser ut som den virkelig nyter livet.. Flott genser og hårbånd også. Deilig med slike gode ullklær på denne årstiden.

kimberlee.blogg.no said...

Kjempefine strikkeprosjekt:) Og fin katt..
Ha en fin faslavenssøndag:)

Kelsie from Our Country Home and Studio Photography said...

Great sweater and head band...I need to plan a lazy weekend...though I am not really sure I know how lol.

Blessings Kelsie

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

Takk for hilsen!! Alltid kjekt med stavangerbloggere:-)
kan tenke meg dere har kost dere med sushi! Og så fint du strikker!!
Katten vår får ikke fred for tiden. utenfor står et helt kompani med hankatter.... Lydene deres, som minner om barnegråt, kunne jo skremme vannet av en. Jeg får visst ta en tur til dyrlegen med henne.

ha en fin mandag til tross for været!

Lyckoslanten said...

Så gott med sushi! Fin inspiration! ♥

Sissel`s syglede said...

Tusen takk for hyggelig kommentar i min blogg :-)
For ei lekker kattesnuppe du har. Er det ikke deilig med slike mco i huset?? I just love mine :-)))
Ha en superduper tirsdag.

liven said...

Så godt katten har det :)
flotte plagg du strikker!!

Ha en fin torsdag :)

Hobbymegher said...

Skal si dere koste dere ja. =) Og Maine Coon-puus.. har så utrolig lyst på en! <3 De er jo bare helt nydelige! Fin genser og pannebånd og herlig suuushi!!

God helg!

Anonymous said...

åh, nå fikk jeg lyst på sushi!

Sonja said...

HI, Thanks for sharing all the wonderful photos. Loved the snow photos. It's forecast to hit 80F here again. It did this last week too.
Thank you!!
Sonja

siddisisalou said...

Deilig med fredagskvelder uten stress. Veldig søte ting du strikker til prinsen og prinsessen. Hårbåndet ser godt og varmt ut, så det vil jeg jammen prøve meg på.

Houston Airport Transportation said...

wow good work and great photos

Classified said...

This is just excellent photos