Friday, May 14, 2010

TWINS AND SHOPPING


Vi er 17 måneder idag, som tiden flyr!
17 months today, time is flying!
Her har vært besøk og da blir det en del shopping, quiltebutikker har vært flittig besøkt, måtte handle litt jeg også....
We have had visitors and then we are shopping, we have been to quiltstores and  I did some shopping too...



Noe for en liten jente og noe for en liten gutt...

Jeg bare måtte ha denne klokken, har ikke kommet opp på veggen ennå




I just had to buy this clock, it is not upon the wall yet



Disse flotte knottene skal være på en kommode på barnerommet

GOD HELG!

5 comments:

hobbyvenn said...

Å så mange nydelige stoffer. Blir spennende å se hva du tryller frem av de... Herlige tvillinger du har også.

Hellen Sigurbjörg said...

Tusen takk for en hyggelig kommentar! Du lager nydelige ting, bade i strikk, stitcheri og quilting! Jeg har vært gjennom bloggen din, og sa mye fint jeg sa der!
Hilsen fra Island!

randi K design said...

Hi hi hi .. Hva er det Kristoffer kikker på gjennom gjerdet...? Helt herlig!

annemariesquilt said...

Heia ..
Tvillingene dine er kjempesøte, du er veldig heldig selv om jeg at det nå er mye arbeid med de søte små..
Nyderlige stoffer du har kjøpt, har du allerede planlagt hva du skal bruke dem til eller er du som meg som kjøper til 3 andre prosjekter mens jeg holder på å sy på et prosjekt?? ;-))

Ineke Original said...

Wow! Just love the fabric!